Loading...

Kalite Politikamız

[vc_row][vc_column][vc_column_text]KALİTE POLİTİKASI

  • TS EN ISO/IEC 17025 standardının gereklilikleri kapsamında yürüteceği tüm faaliyetlerinde hiçbir ticari, mali baskı altında kalmaksızın bağımsız ve tarafsız  sonuçlar üretecek şekilde yapılanmak ve çalışmalarımızı bu doğrultuda devam ettirmek,
  • Deney hizmetlerini, iyi bir mesleki ve teknik uygulama yaklaşımını esas alarak ulusal/uluslararası güncel standart metotların kullanımı ile zamanında doğru, güvenilir ve kaliteli olarak vermek,
  • Laboratuvar personelinin her türlü idari, ticari, mali ve teknik iç ve dış baskılardan uzak tutulmasını sağlayacak şekilde organizasyonu yapılandırmak ve gerekli  düzenlemelere sahip olmak,
  • Kalite, planlama, işbirliği ve koordinasyon anlayışının geliştirilmesi ile verimliliği arttırmak,
  • Müşterilerimizin tescilli hakları ve bilgilerinin korunmasında tarafsızlık ve gizlilik ilkesi doğrultusunda mümkün olan en kısa sürede deney hizmeti vermek,
  • Personelin politika ve prosedürlere uygun olarak çalışmalarını,kalite dokümanlarını öğrenmelerini sağlamak,
  • Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek için personellerimize eğitimler vermek.
  • Gelişen teknolojiyi takip ederek personelin gerekli eğitimleri alması sağlanmak,
  • Düzeltici/dyileştirici faaliyetler, iç tetkikler, gözden geçirme çalışmaları ve müşteri taleplerinin değerlendirilmesi ile sürekli hizmet kalitesini iyileştirmek, geliştirmek, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak,
  • Analiz sonuçlarının güvenirliğinin sağlanması amacıyla müşteri ilişkileri, akrabalık bağları ve üst yönetimden gelebilecek baskıların tarafsızlık üzerindeki etkisini  azaltmak ve gidermeye yönelik alınacak tedbirleri, bu kapsamdaki riskleri belirlemek  ve analiz etmek

kalite politikamızdır.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

İleri Tümü Geri